08:15 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توسعه معادن و صنایع معدنی

شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
«میدکو» به باشگاه 20 هزارتایی‌ها می‌رسد
نماد برتر - نگاه و تمرکز اصلی «میدکو» بر شرکت‌های غیربورسی فعال در صنعت سودساز فولاد است که اغلب خود بر آنها مالکیت دارد و تکمیل این طرح‌ها با توجه به قیمت‌های کنونی محصولات فولادی و بازار مستعد آن؛ سود سنگینی را به همراه خواهد داشت.
ارزش بازار "میدکو" افزایشی شد
نماد برتر- ارزش بازار شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال به ۲۳ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال رسید.
"میدکو" ۳ ریال زیان اختصاص داد
نماد برتر- شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۲۵ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۹، زیان هر سهم را ۴ ریال اعلام کرده بود.
احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک در صدر ماموریت‌ها
نماد برتر- به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، این سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی را با سه راهبرد اصلی افزایش عملیات اکتشاف، توسعه زیربناها و راه اندازی معادن کوچک مقیاس در دستور کار قرار داده است.
"میدکو" به سود نرسید
نماد برتر- شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، از واگذاری های خود به سود نرسید.
رشد تولیدات زنجیره فولاد/ افت ۳۰ درصدی تولید مس
پایگاه خبری راد: آمار به دست آمده از تولیدکننده‌های بزرگ معدنی در هفت ماهه امسال نشان می دهد که مجموعه تولیدات زنجیره فولاد با رشد همراه بوده و در عوض آلومینیوم کاهش خفیف و مس کاهش ۳۰ درصدی تولید را تجربه کردند.
پیش‌بینی ادامه افزایش قیمت فولاد تا ۶ ماه دیگر
پایگاه خبری راد: در پی افزایش قیمت فولاد که ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش نرخ‌ها در بازار جهانی مطرح می‌شود، عضو هیات ‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران پیش‌بینی کرد که این روند افزایشی قیمت حداقل تا شش ماه آینده ادامه داشته باشد و از درخواست وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تشکیل ستاد زنجیره فولاد برای بررسی چالش‌ها خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد